lørdag den 23. august 2008

080823

I onsdags var min klasse på Egholm til en introduktionsdag hvor vi skulle lege en masse. Det var faktisk vildt sjovt og jeg føler at jeg har lært min klasse bedre at kende! Vi fik endda sat rekorder på 2 forskellige poster o(≧∀≦)o
Ellers er jeg lige så stille ved at falde til i min klasse; det gælder nok alle i klassen. Det er meget rart at vi er kommet over hele introduktions fasen, hvor man ikke rigtig "kender" nogen..

Fredag tog jeg hjem til mine forældre for at tilbringe weekenden sammen med dem

Jeg bagte en million pølsehorn i dag 8D Sådan nogen smager bare såå godt~

Jeg skulle lime nogle sko, men sekund limen gik amok på min hånd - pas på med sådan noget XD


Dit dovne dyr, ilu


Jeg har osse farvet mit hår i dag~ Jeg brugte L'oréal Paris - Récital Préférence; det mærke kan klart anbefales, det er vildt lækkert at arbejde med : D

Ingen kommentarer: