mandag den 8. september 2008

080908

I lørdags satte Jennie dreads fast i Elena's hår. Elena er bare vildt flot med dreads! Det gav mig helt lyst til osse at få dreads, men jeg tror hurtigt jeg ville blive træt af hår der ikke kan sættes på specielt mange måder :c

I lørdags holdt mig og Jennie en lille fest, og det var super hyggeligt. Specielt fordi AC og Emil havde gået i folkeskole klasse før, så de kunne fortælle en masse sjove historier :'3

Bleh, jeg begyndte at småfryse i fredags, og i lørdags fik jeg hovedpine. Søndag havde jeg det endnu værrer, med feber og det hele, så jeg havde fået virus D: Så jeg endte med at tage hjem til mine forældre og sove ved dem, og efter 11 timers søvn var jeg rask igen~

Signe, nogle gange reder du bare dagen 8D Tak


Fra da mor og jeg gik en tur tidligere i dag:





"Sorg er en besynderlig ting; vi er så hjælpeløse over for den. Det er som et vindue, der bare springer op af sig selv. Værelset bliver koldt, og vi kan ikke gøre andet end at ryste. Men det åbner sig lidt mindre for hver gang; og en skønne dag spekulerer vi over, hvad der er blevet af det." - Mit liv som Geisha.

Ingen kommentarer: