onsdag den 11. marts 2009

090311

Gosh, hvor har jeg bare ikke opdateret i lang tid @__@ Så her får I lige en lang post om mit liv:

Fra torsdag-søndag besøgte jeg Astrid :3 Vi fik holdt en masse photoshoots og var et smut forbi Tyskland, hvor jeg brugte alt for mange penge X3






Det var super hyggeligt at se dig igen!! *A*


Jeg vil lige whine over at NINE INCH NAILS KOMMER PÅ ROSKILDE FESTIVAL!!! Jeg vil SÅ ubeskriveligt meget gerne fuc*ing se dem!!!!!! Men jeg gider ikke give 1700 kr. for en billet til hele festivallen, når der ikke er andre bands jeg gider se T_T Hvorfor fu*k sælger Roskilde Festival ikke enkelt-dags billetter?!?!+1+12+hgsgbvcxcas
GDSDGS!! JHGVUHGVUDHAKOPDGJIOJIAFH!!!Q HAHFHDAFLOFLVVVNMOPOPWR()=¤%()/¤%!!!!11

..ahem.


I skolen øver vi fotograf teknikker, hvilket er sjov. Plus jeg lærer en masse om at styre mit kamera endnu bedre :3

Jeg har fået orange hår igen


Mig og Mike er så intelligente 8D


Total action bus!


2 kommentarer:

Anton sagde ...

Jeg forguder de billeder af Astrid! De er simpelthen så dejlige!

Omg, jeg kan virkelig godt forstå din frustration T_T; Det er virkelig åndssvagt!

Du bliver en super duper genial fotograf en dag! I'm sure of it!

-delete- sagde ...

Jeg savner at have dig på mit værelse ;__; Det var bare så hyggeligt!

Seriøst, da jeg læste det gispede jeg så min mor blev forskrækket - hvorfor skal det lige være på Roskile Festival?? D:

Jeg må give mig enig med Enton; du er allerede en god fotograf og du bliver bare bedre og bedre hele tiden! Det er fantastisk <3