mandag den 6. juli 2009

090706

Efter skole, i fredags, tog jeg toget til Roskilde for at se Nine Inch Nails om natten på Roskilde Festival. Der var så klamt som forventet - festivaller er bare ikke lige min kop the :D
Aaanyways, hang ud med Stella og hendes camp indtil vi satte os i kø til at se NIN ved 22tiden.
Oasis spillede kl. 22.30, så dem sad vi ned og så, lols :B
Vi blev lukket ind, foran scenen, ved 00:45 tiden. Jeg kom op foran at stå, så jeg kunne holde fast på hegnet - fucking nice! Og vi stod næste i midten af scenen, så der var udsyn til alt deroppe.

Koncerten var sindssyg. Jeg har ikke headbanget så meget siden jeg så D'espairsRay live i Tokyo, for ca. et år siden. Og jeg fik hoppet en masse. Og skreget. Skrålede med på alle sange, det var helt fantastisk! Den stemning de fik skabt var over alt forventning. Og Trent synger smadder godt live ;A; Kunne rigtig godt lide deres remixes og extended sange!
Jeg glemte at skrive setlisten ned, men kan huske at de spillede Terrible Lie, March of the Pigs, Piggy, The Becoming, Gave Up, La Mer, The Fragile, Survivalism, The Hand That Feeds, Head Like A Hole, Wish, The Day The World Went Away og Hurt.
Jeg manglede lidt at de spillede Sin eller We're In This Together Now. Men ellers klager jeg slet ikke
Trent i 90'erne > Trent nu.

Erh, lol. Jeg savner lidt 90'erne.

Lørdag morgen tog jeg hjem til Signe og chillede med hende indtil søndag, hvor jeg tog hjem. Smexigne, u r teh man, bby ;D HANSI FOR LIFE!!

Ingen kommentarer: