onsdag den 9. september 2009

090909

I går var jeg i biografen med Kenny for at se The Proposal. Selvom filmen har kørt i et par uger var salen stadig fyldt!!1 Lol @ Telia Tirsdag Men den var faktisk rigtig god :O Jeg blev overrasket. Den var slet ikke så typisk-Amerikansk som jeg på forhånd havde stemplet den til at være. Jeg elsker at se en film og blive positivt overrasket!

Aaanyways, i går og i dag har jeg brugt min fritid på at lege model for Kenny. Han er i gang med et projekt i skolen og skulle bruge en masse billeder af mig i lolita. Så jeg vil gerne dele nogle af mine yndlings billeder med jer :3 EGO TIME DESU NEH!






















Undskyld de ens og kedelige poses + det samme hår og makeup D;
Havde kun tid til at skifte selve tøjet~

3 kommentarer:

Becci sagde ...

I like ego-time! X3 You look absolutely amazing! I'm happy you found your way back to lolita! Because you look soo adorable in it!
Btw, where did you get your shoes from in the first outfit? :O The look awesome!

Nadi Axel sagde ...

Waw, rigtig flotte kjoler *A*
Og du bærer dem mega flot >W<
Sejt projekt at arbejde med, Kenny *thumbs-up* (OWO)b

Lol elsker Telia Tirsdag. Ska ind at se 'The Ugly Truth' på tirsdag og håber at blive ligeså positivt overrasket som dig >W<

Zarsu sagde ...

Rebecca > Thanks a lot :D They're from Jesus Diamante!

Nadia > Taak :D Ahaha, den film er jeg også fordomsfuld overfor |D