søndag den 29. november 2009

091129


SpongeBob Squarepants har rundet de 10 år, så både i går og i dag har MTV og Nickelodeon vist en billion SpongeBob afsnit ;A; Og dette ved jeg selvfølgelig kun fordi jeg har siddet og set en god håndfuld episoder i går og i dag

En mere kedelig nyhed er at min mor har en syste i sin ene lunge, som hun skal have opereret væk i morgen. Kenny og jeg kører hende ud til sygehuset i aften, og så bliver hun indlagt, og skal være på sygehuset den næste uges tid. Vi håber alle på det bedste og krydser fingre for at lægerne ikke finder noget kræft.


3 kommentarer:

Anna sagde ...

awww, jeg håber virkelig at det kommer til at gå med din mor ): !!
Tilykke sponge!

Jennie Daniela sagde ...

Jeg krydser fingre for din mor! <3

Nadi Axel sagde ...

Jeg håber ikke, at det er alvorligt med din mor ;_;
<3
Og jeg har oz set en MASSE Spongebob O_O