søndag den 20. december 2009

091220

Det har været en rolig uge. jeg har været hos mine forældre for at passe min mor her i den første uge, efter hun er kommet hjem fra sygehuset. Onsdag fik jeg lyst til at læse KARE First Love igen og torsdag havde jeg læst alle ti volumer Det er sådan en god serie!!




Btw det er dét-hér julen handler om

I går holdt jeg en hygge-gamer aften for nogle af dem jeg har gået i skole med. Det var vildt dejligt og sjovt at se dem alle igen! Vi endte med at blive 8 stykker som bare sad og spillede Xbox360 & PS3 og drak lidt


The mysterious Johannes!


Emil & Josh working that fabulous makeup!


Josh mente Linus trængte til lidt ansigts "maling"..


..hvilket endte ret skørt XD




Jennie & jeg kl. 04.30 om natten 8D


Jo senere på natten det blev..


..jo mere tossede billeder fik jeg taget XD

3 kommentarer:

Jennie Daniela sagde ...

Jeg tror virkelig ikke jeg har haft det så sjovt længe! XD Men gud, hvor havde jeg også tømmermænd bagefter.

Stella sagde ...

Nej mand, jeg skulle totally have været der. Og vist jer hvordan man får en saltstick op i næsen. Det er nogle fede billeder haha. Linus krigsmaling er så køn <3

Nadi Axel sagde ...

Hah, sikke en komsammen! Det ser rigtig hyggelig og skørt ud XD

Og så skal det siges at SNEBOLDE er et bedste juleslik EVEARH!!! @w@..

KARE er en af mine yndlingsserier. Den er SÅ sød <3