fredag den 13. januar 2012

120113


Der er blevet udgivet en Final Fantasy XIII-2 demo, som jeg har fået hentet ned på PS3'en, og endelig havde tid til at afprøve i går. Og jeg må ærligt indrømme at jeg fangirler vildt meget over det hele lige nu Mit førstehåndindtryk af spillet er rigtig godt; de har ændret nogle ting i kampsystemet, der gør det hele mere dynamisk og rigtig fedt. Grafikken er selvfølgelig fantastisk, og oven i det er stemmerne deri også rigtig gode. Dette er virkelig en 2'er som jeg ser frem til

Derudover bruger jeg det meste af min fritid på spillet Alice: Madness Returns, som var en af mine julegaver. Jeg er virkelig hooked på spillet; grafikken er fantastisk, historien er god og der er så mange små detaljer over alt! Er virkelig overrasket over alle detaljerne i dette spil. Man kan jo bruge timer bare på at gå rundt og glo



Ps. det er fredag den 13. i dag 8D

4 kommentarer:

Sabrina sagde ...

fangirl cuteness kawaii ;b <3

Emma sagde ...

det er sådan et rart spil! ^^ virkelig casual, men man spiller det jo også mest for historien og designet <3 jeg nåede desværre aldrig særlig langt før min *host* helt ægte *host* kopi gik død

Sa-chan sagde ...

Jeg vil også spille Alice :c <3

Nadi Axel sagde ...

MAdness Returns er sygt! XD den der intro der, puha.. Men det er virkelig fedt :3 <3

Er lige nu igang med at gennemføre FFXIII og er også mega excited over 2éren allerede! Glæder mig sådan til at være Lightning, hun er en bitch! <3 Håber du får lavet Vanille så vi kan lege GROUPIE! :3