onsdag den 4. juli 2012

120703


Forest Circus by *Zarsu on deviantART


Mandag var jeg hjemme hos mine forældre for at sige farvel til dem før vi tager på ferie, og så var jeg også lige en tur forbi frisøren. Det var bare smadder dejligt at blive farvet og klippet - det var alt for længe siden sidst!



I går aftes var Kenny og jeg i biografen og se The Amazing Spider-Man. Det var en film jeg har set rigtig meget frem til, og den levede fuldt op til de forventninger jeg har haft! Den var meget bedre end de tidligere Spiderman film, efter min mening. Den var meget sjovere end jeg havde forventet, og den var fyldt med følelser - jeg var tæt på at græde tre gange i filmen, hvilket siger en del Den er en af de bedste biograf film jeg har set i år, uden tvivl!

1 kommentar:

Cecil August sagde ...

Åh hvor ser både du og Dorte fantastiske ud!