torsdag den 21. november 2013

131121

Mandag aften havde Kenny og jeg endelig tid til at tage i biografen og se Thor 2: The Dark World. Jeg var meget vild med den første film, så jeg havde set meget frem til efterfølgeren! Og filmen skuffede bestemt ikke, tværtimod overraskede den mig meget positivt Og så er både Thor og Loki jo guf for øjnene.


Tirsdag havde jeg min ugentlige fridag, som startede ud med en tur hos tandlægen. Som altid havde jeg smukke tænder, høhø. Om eftermiddagen mødtes jeg med Louise, da vi skulle til en veninde-ansigtsbehandling sammen. Det var skønt bare at ligge og blive nusset om, og få en dejlig hud Bagefter tog vi spontant på café, og fik lidt varmt og kage. Det var rigtig hyggeligt at have lidt tid med Louise



Onsdag skulle Kenny arbejde længe, så jeg havde inviteret Astrid over til aftensmad. Vi endte med at se anime i 3 timer (vi er pt. i gang med at se Sword Art Online sammen), spise ostepops og bare hygge sammen



I dag havde jeg endnu en tyk dag - vi fik serveret to forskellige kager på arbejdet. Livet er hårdt, og jeg går kun op i de vigtige ting

Ingen kommentarer: