søndag den 2. februar 2014

140202



Efter jeg havde fået fri fra arbejde i går tog Kenny og jeg ud for at spise, og nyde vores sidste aften sammen. Vi tog på Pingvinen for at få noget lækkert tapas og bagefter var vi i biografen for at se American Hustle. Jeg havde virkelig forventet noget af denne film, da den er nomineret til en del Oscars...og wow, hvor blev jeg skuffet! Filmen fangede mig aldrig; jeg sad tit og kedede mig. Skuespillerne deri gjorde det godt, ja, men jeg synes bestemt ikke den er en biograf tur værd~


Efter vi havde set filmen kørte vi ud til mine forældre for at overnatte dér, og bruge det meste af søndagen derude. Det var dejligt lige at komme helt ned i gear og slappe af. Her til aften tager jeg nemlig toget til Aarhus, hvor jeg skal bo den næste uge. Jeg skal på mit første skoleophold med Matas og skal undervises i en masse emner indenfor faget. Jeg er super spændt på hvordan det hele kommer til at forløbe, og på hvem jeg skal dele værelse med

Ingen kommentarer: