torsdag den 17. april 2014

140417

I tirsdags slæbte jeg Jennie med i biografen, så vi kunne se Divergent sammen. Den første trailer der kom ud til filmen gav mig lyst til ikke at se filmen. Men da der så senere udkom en anden trailer kom jeg på andre tanker, hvilket jeg faktisk er glad for! Filmen havde en meget anderledes handling end hvad jeg forventede (dømt ud fra traileren af). Den har fået meget kritik, som jeg ikke synes den har fortjent. Den handler om at løsrive sig, tør at være sig selv, kæmpe for det man tror på - og så er hovedpersonen gudesmuk!


Denne uge på arbejde har været hård, men fed. Jeg har arbejdet fra kl 8-17.30 alle dage, men så er det jo godt at jeg nu har fri indtil onsdag Der har været super mange kunder på grund af påsken, så vi har hele tiden haft noget at lave! Og så er vi blevet forkælet med kager og cupcakes




Apropos forkælet, så har jeg fået dette fantastiske påskeæg af Kenny
En super lækker ansigtsolie og en af mine favorit læbestifter - og så medfulgte der også lige et lille rejsesæt. Alt er fra Clarins~

De sidste par aftener er gået med nogle små cosplay projekter. I morgen kører Kenny og jeg til Sjælland for at deltage i Copenhagen Games - og selvfølgelig skal vi have cosplays på! Vi har valgt at medbringe vores Catherine cosplays til fredag, hvilket betød at jeg endelig havde en undskyldning for at opdatere mit grimme Katherine bælte. Nu har jeg nemlig fået fat i resin, og har derfor kunnet støbe nogle rigtige gems til bæltet!


Gem'en til venstre er med et lag gennemsigtigt neglelak - der giver en fed effekt!


Jeg har også opdateret malearbejdet en smule. Den til venstre er uden skygger - den til højre har jeg tilføjet skygger til. Det gør bare en kæmpe forskel!


Åhh, bæltet er bare blevet 100 gange flottere nu!


Og det vejer næsten ikke noget, så den hænger stadig pænt når jeg har det på~

Tirsdag besluttede jeg mig også lige for at jeg da skulle lave Tifa i hendes Wall Marker version, så jeg kan matche Kenny på lørdag, når han skal være iført Cloud i Wall Market version. Derfor smuttede jeg forbi Stof2000 på vej hjem fra arbejde, og fandt det mest perfekte stof til Tifas blå kjole! Kjolen var super nem at sy, og derudover har jeg også lavet bæltet og øreringene dertil, så det er helt færdig~ Det eneste der nu mangler er, at Kenny bliver færdig med Clouds buster sword!



2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Ok, så tror jeg også jeg skal se DIvergent. Blev nemlig også tændt meget af pga trailers ;)

Elsker spontane cosplays <3

Unknown sagde ...

Jeg har lige læst den første Divergent bog, og jeg er rigtig bange for at de har gjort filmen for Twilight-tøse agtig :C