torsdag den 22. maj 2014

140522

Så er den første af mit skoleophold så småt overstået. I morgen, over middag, tager jeg toget til Aalborg for at holde weekend før anden uge på skolen går løs! Uge er gået super stærkt, og vi har fået oplevet en masse takket været det fantastiske sommervejr der er kommet!


Sommertøjet er fundet frem~


Udsigten hver morgen - sooo bright!


De første par skoledage brugte vi på at lære om alle Matas' kemikalier.




Vi havde også besøg af en fotograf en af dagene~


Vi har også været forbi Natur Drogeriet og set hvordan de fremstiller deres kosttilskud!


Smukt gruppebillede fra vores fællesudflugt~


Jeg bliver fedet op med masser af mad og kage~


I går aftes var vi nogle stykker, der tog på en lille udflugt..


..ned til stranden, som vi bor rigtig tæt på~






Efter sådan en trappetur må man vist godt spise en is


Her til aften har vi gået endnu en lang tur i skoven~

2 kommentarer:

Emma sagde ...

der ser ud til at være så hyggeligt når du tager på skoleophold <3

Liv-is-alive sagde ...

Jeg prøvede at finde dig på gruppebilledet indtil jeg indså, at det jo nok var dig, der havde taget det.... Flot Liv.

De rødder er virkelig smukke! Der ser super flot ud.