I morgen skal jeg til et kigurumi meetup i Århus, så tænkte det var passende at jeg lavede mit livs første bentos

Jeg lavede både en til mig selv og til Kenny, hvilket endte med at tage lidt tid. Her er resultatet:

Weepinbell og Patrick Star til mig selv 8D

Tarepanda til Kenny~Jeg synes de blev meget gode af et første forsøg

Og eftersom vi ikke havde mere ost var det meget begrænset hvad vi havde af farver til at lave figurer med! I fremtiden vil jeg helt klart lave flere pokémoner!