Viser opslag med etiketten bento. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten bento. Vis alle opslag

fredag den 21. maj 2010

100521

I morgen skal jeg til et kigurumi meetup i Århus, så tænkte det var passende at jeg lavede mit livs første bentos Jeg lavede både en til mig selv og til Kenny, hvilket endte med at tage lidt tid. Her er resultatet:


Weepinbell og Patrick Star til mig selv 8D


Tarepanda til Kenny~

Jeg synes de blev meget gode af et første forsøg Og eftersom vi ikke havde mere ost var det meget begrænset hvad vi havde af farver til at lave figurer med! I fremtiden vil jeg helt klart lave flere pokémoner!