lørdag den 4. oktober 2008

081004

Jeg har skolekrise igen. Jeg føler mig ikke klar til en uddannelse endnu (selvom jeg er old gammel og burde have en efterhånden). Jeg føler mig bare så restløs i skolen. Det er kun kemi og billedkunst der er sjovt, i alle andre timer sover jeg. For lidt udfordring gør mig restløs ._. Jeg skal tale med min vejleder tirsdag. Lige nu tror jeg bare at jeg vil arbejde et år og så starte HF igen efter sommerferien. Let's wait and see..

Dagens omgang random;

+
♥ {Signe} // That Icy. siger:
indrøm det tænder dig.
♥ {Signe} // That Icy. siger:
scenekids tænder dig.
Zarsu [Sascha] /Kita træf 08.3 = ♥ siger:
Jeg har ingen kommentar. Seriøst, jeg kan ikke finde på noget. You make me sick ._.

Dai~mn mai~n, hvor glæder jeg mig bare til at hænge ud med diverse seje mennesker hele efterårsferien Ilu guys, srsly.

...
Baby er bare min bedste chiller homie.


..Jaah 8D

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg håber virkelig at du finder ud af noget med skolen D:
OG dig og Signe er jo bare så kloge 8D
Og hvor er det nogle pæne billeder - du er så lækker <3

Anonym sagde ...

Hej Anna, jeg elsker os også =3 <3

Din blog Sascha. Den er min optur nogle gange !