søndag den 19. oktober 2008

081019

I onsdags kom Astrid og Louise hjem til Anna og vi holdt Anna's fødselsdag (selvom hun først har fødselsdag i dag - tillykke hon!) :3





I torsdags var vi på Louisiana for at se manga udstillingen. Den var okay, men måtte gerne have været lidt større~


HAHAHAHA HVORFOR?!?!


Anna foran det mega flotte manga øje . . .

POKÈMON!


EN SANGER!


POKE LIGE I ØJET!

Åhh Rick, du gjorde udstillingen meget bedre



Vores egen kunst 8D

Fredag holdt Danish Lolitas Forum endnu et meetup, og jeg synes selv det var supersupersuper hyggeligt~ Alle var bare så flinke og flotte ;A; Og maden var top nice!

Lørdag tog jeg hjem. Det er sært at være tilbage igen. Og jeg er endda blevet syg D:
Mine brødre var hjemme med deres motorcykler denne weekend, så jeg hyggede mig rigtig meget med dem i går
..farvel, efterårsferie ;_;

5 kommentarer:

Anton sagde ...

Omg, det ser hyggeligt ud ^w^ ~

I ser så dejlige ud, som sædvanlig :3 <3

Loooool xDDD... Var der så også et afsnit om hentai *giggle* x3

Meet-uppet var überligt ^w^ <3 !!! Og du var så floooot!

Anonym sagde ...

Awwww, hvor er billederne bare skønherlige *spise dem*
Jeg syns næsten vi skal kaste nogen på Danish Lolitas! D:
Og det har været så dejligt at have dig hos mig!! JEG SAVNER MÆRKELIG VRANGFORESTILLINGER OM MENNESKER I VORES VENNEKREDS OG ANDRE...MERE UKENDTE INDIVIDER!

Tjassi sagde ...

Hvor ser de kager dog søde ud D: tror næsten ikke jeg ville kunne nænne at spise dem XDDDD;

Aww, I er virkelig så flotte alle sammen :3

Nicky Schou sagde ...

Det ser ud til at have været en hyggelig fødselsdag n__n og i er alle sammen lige så fine som i plejer at være!

-delete- sagde ...

Det har bare været så hyggeligt alle dagene! <3 Jeg savner at være sammen med jer alle sammen D:
Men så er det godt det snart er tid til J-popcon!

Jeg glæder mig også allerede til det næste loli-træf 8D