mandag den 8. december 2008

081208

Denne weekend tilbragte jeg hjemme hos Louise~

Fredag shoppede vi i Roskilde og var lækre 8D

+ Senere på dagen joinede Anna os og vi spiste alle kage sammen med Louise's familie

Lørdag var der DLF's vinter/fødselsdags meetup.

L O L I \o/


Vi var ikke så mange, hvilket gjorde det meget lettere at arrangere og det blev osse super hyggeligt :3


Og nogle af os døde på skøjter 8D


Ud over det så går det riiigtig godt for tiden; jeg har fået et sår i min mund (muligvis en virus) som gør at jeg ikke rigtig kan spise D: Giv mig et nyt immunforsvar, tak.

1 kommentar:

Anton sagde ...

Du og Louise er bare lækre-smækre!
Jeg ville gerne have været med til meet-up!!!one!!11! det ser så hyggeligt og dejligt ud :3 <3

*ae* jeg er snottet for tiden X_X; DØ VINTER!