onsdag den 17. december 2008

081217


Jeg har haft så sygt meget lyst til at gennemføre det her på det seneste. Jeg tror jeg vil bruge lidt af min juleferie på lige at løbe det igennem :3


Her er en lille julegave til jer alle; de sange jeg konstant lytter til for tiden 8D
D'espairsRay - Horizon; Deres nye single er teh best! Jeg glæder mig sygt meget til deres kommende album udkommer!!
D'espairsRay - Bullet; Den er allerede kommet op på min top 5 over yndlings Despa sange
Billy Idol - Rebel Yell; SHE WANTS MOAR MOAR MOAR!! 8D
Niko - Night of Fire; Den sang er så fyldt med energi og glad!
Franz Mad Cow Tornado & The Yamanba-Gals - Ganguro; You're like a super star
T.M.Revolution - Resonance; Dens flow er super godt. Rawh, noget af det bedste T.M.R er kommet med i lang tid :3

1 kommentar:

Nina Cecilie sagde ...

Min far har endelig fundet sin Playstation frem, så jeg regner også med at spille en masse Kingdom Hearts i ferien :D
Det er et nice spil ♥