fredag den 12. juni 2009

090612

Sidste weekend var jeg hjemme hos Stella. Vi skulle til Cosplay Fieldtrip lørdag, som desværrede sluttede utroligt tidligt ^^; Men vi fik dog taget nogle flotte billeder af vores Howl's Moving Castle cosplays~











Flere billeder kan ses hér~

Senere om aftenen mødtes vi med Mark og Louise fordi vi skulle stå modeller for en rollespilsklub. Skal nok sige til når billeder kommer online~ Det var rigtig sjovt, vi var alle vampyrer (bare forskellige klaner) :3






Om aftenen var vi til fest hos Stella's kæreste, hvilket osse var meget sjovt. Sjællændere går bare tidligt i seng når de har drukket, haha XD

Tirsdag skulle jeg på en tur med skolen. Vi boede bare i en spejderhytte i en skov. Meget chilleren, men osse meget hyggeligt med de klassekammerater jeg har ;D








Emil, fra min klasse, holdt lidt hyggedruk i går for nogle af os fra klassen. Vi var kun 6 personer, men damn - det var sjovt og hyggeligt!! : D Bare lidt nederen at jeg skulle op kl. 8 i dag for at tage til frisøren. 3 timers søvn er for lidt når man har drukket igennem =__=

1 kommentar:

Anton sagde ...

Aww, I er bare så pæne i jeres cosplays!

Vampyrer er bare for lækre! :3