mandag den 22. juni 2009

090622

Så er Genki 2009 overstået OG DET VAR FUCKING NICE!! Seriøst, denne con var alt for fed selvom den var Danmarks hidtil mindste convention; kun 200 gæster blev lukket ind.
Stemningen var bare helt i top - jeg fik talt med en masse nye mennesker og hyggede mig konstant!! Der var også en masse aktiviteter at give sig til, så jeg synes aldrig der blev "kedeligt" ^-^ Og der var smadder mange flotte cosplayere at beundre *Q*
Selvfølgelig var der også nogle små ting, der kunne have været bedre - men mon ikke de par små ting bliver fixet til Genki 2010? Jeg er i hvert fald 120 % sikker på jeg skal med igen næste år




NIK & JAY KOM OGSÅ FORBI!!

Fredag var jeg Medusa fra Soul Eater ;3

Flere Medusa billeder kan ses her!

Lørdag cosplayede Kenny og jeg
Kamina & Yoko fra Tengen Toppa Gurren Lagann ♥

Flere Yoko billeder kan ses her!


Lørdag nat sov Stella og jeg ikke :B Lasse blev vores ikke-sove partner og vi lavede en masse fjollede ting hele natten/morgenen!


Søndag var der kigurumi bande!


ASTRID ELSKER GENKI!!!


Resten af mine billeder derfra kan ses hér~

4 kommentarer:

Christine sagde ...

Genki var mega awsome, fantastisk stemning ja :D og rigtig hyggeligt at se dig og en masse andre ^_^
og btw flotte billeder du har taget *w*

Eutaku sagde ...

Genki ville ikke havde været det samme uden Kugurumi bandet, og det var det smukt at se jer igen!

Nu sidder mig og Søren (vores grafiker) og skal joine gruppen næste år.

/Allanselot!

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

Jeg er overhovedet ikk misundlig @A@; awwww ville sådan gerne ha været med!

Tjassi sagde ...

Dit Medusa cosplay er alt for fedt ♥
Må se om jeg ikke kan komme med næste år xD