mandag den 19. juli 2010

100719

Min computer har været mærkelig de sidste par måneder - batteriet kan kun holde strøm i 10 minutter og alle min USB porte er stået af. I onsdags fandt jeg endelig min kvittering til computeren, torsdag fik jeg flyttet alle mine filer og fredag fik jeg sendt den til reparation. Computeren er ikke engang et år gammelt, det er for dårligt Håber snart jeg får den tilbage!






Disse tre billeder er taget den samme dag, fra vores lejlighed!

Fredag kom Sabrina og Astrid og sov hos os, da vi skulle køre til Silkeborg tidligt lørdag formiddag. Vi skulle nemlig til meetup dernede! Det var super hyggeligt, og heldigvis overskyet det meste af dagen, så vi ikke blev grillet ihjel Der var en masse sjove spil med, blandt andet Twister, rundbold, petanque, kortspil og andet! Og der var mega meget kage Om aftenen tog vi på restaurant. Ikke engang 10 minutter efter vi havde sat os til rette begyndte det at styrte ned udenfor - lucky us!





I går hjalp Kenny og jeg Astrid med at få hængt nogle ting op i hendes nye lejlighed. Senere på aftenen tog vi alle hjem til Louise, der holdt en lille gamer aften, før hun tager på sommerferie Det var rigtig hyggeligt~

I dag er Astrid, Kenny og jeg i sommerhus. Først var vi til Hou Kræmmermarked - der var en masse spændende og underlige ting! Og nu chiller vi alle i sommerhuset, sammen med Astrid's mor og søstre. Vi er alle lidt flade lige nu på grund af varmen udenfor






Astrid og Kenny har øvet sig en del i at lege akrobater!

3 kommentarer:

Emma sagde ...

skod med computeren, men godt du i det mindste kunne overføre filerne før du sendte den til reperation ~ Håber vi ses igen til et meet-up i Silkeborg, vi vil gerne holde noget igen n_n
Hyg jer i sommerhuset

Liv-is-alive sagde ...

Wow, om sommeren er der bare de sygeste himle i DK. En ting jeg savner lige nu, hah.

I lader til at have det skønt derhjemme, selvom der er lidt for varmt hhahahah :D

Sa-chan sagde ...

Godt at du endelig fik sendt den afsted :D! Lad os håbe de smækker en ny på bordet.
Det var mega hyggeligt :D Tror aldrig jeg har mødt nogen der er så skod til huskespil som dig <3 (så siger vi ikke til nogen at jeg tabte :P Det var den røde baggrund D:! Eller noget) Håber snart vi får tid til at lege igen for du er ganske flink over det hele :D

Sommerhuset ser skøøønt ud og i er mega akrobatiske :D (hils Astrid og sig jeg elsker hendes outfit :P)