torsdag den 27. januar 2011

110127

Tirsdag kom Michelle på besøg da jeg skulle hjælpe hende med at sy en simpel, sort nederdel til lolita. Astrid kom også forbi med hendes symaskine, og joinede os så det blev til en hel sydag Vi fik talt en masse og selvfølgelig også syet. Det var denne nederdel Michelle og jeg fik syet sammen til hende:



I går kom mor på besøg. Det er virkelig dejligt at hun endelig er begyndt at have det så godt at hun kan klare at tage bussen og gå hele vejen op af trapperne til vores lejlighed Vi var inde i byen et par timer hvor vi lagde ud med at tage på Baresso da vi begge var lidt sultne.



Derefter hjalp jeg mor med at finde nogle nye tunikaer/kjoler som hun kan bruge til fester og familiesammenkomster. Og jeg endte igen med at slæbe på en del, haha! Som tak gav hun mig denne fantastisk trøje:



- Hun købte også en rigtig flot buket blomster til Kenny og jeg



I dag har jeg været hjemme hos Astrid. Vi havde aftalt at have et photoshoot i morgen, men eftersom vejret var perfekt i dag rykkede vi det. Det er et shoot som vi har talt om i længere tid - nemlig hvor vi skifter stil med hinanden og styler hinanden. Det var sååå mærkeligt at have classic lolita på. Jeg følte mig helt seriøst som en gammel dame i tøjet! Det var bare vildt mærkeligt og akavet.. Men det var alligevel rigtig sjovt at prøve



Billederne kan ses her!

6 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Superflot bluse!!! Elsker sløjfen på ryygen *___*

I er nogle sjove hoveder... Men kan godt huske at I/én af jer snakkede om det for et stykke tid siden. Det er en mega god idé :D

Det er dejligt med en mor <3

chikara sagde ...

blusen ser virkelig awesome ud <3

din mor lyder vildt sød ^^ er glad på dine vejne at hun er frisk nok til at besøge jer.

dejlige billeder er dejlige 8D hvor er det mærkeligt at se dig i classic Ö

Sa-chan sagde ...

Well du ser hvertfald ret sød ud i det xD

Nice med at i fik syet :D! Jeg misunder dig en anelse og tillykke med din nye seje gratis trøje ;D

Emma sagde ...

det blev da en okay nederdel ^^ simpel and clean <3 og jeg kan lige forestille mig dig som pakæsel og indkøbs-hjælper xD cool story

Michelle sagde ...

Ej hvor klæder classic dig bare godt!
Og jeg er så glad på din mors vegne om at hun endelig har det bedre :D
Nu er det så desværre min egen mor der har problemer, suk suk, håber lægerne kan hjælpe hende :(

Beauty Addict sagde ...

Den T-shirt du fik er virkelig sød *_*

Elsker at I havde et photshoot hvor I klædte hinanden på. Det er sjovt at se <3

Dejligt at din mor har fået det så meget bedre nu <3 <3