søndag den 30. januar 2011

110130

I fredags var jeg til tandlæge. Det viste sig at jeg ikke havde været der i 2½ år (jeg husker det ellers som om jeg var der sidste år..) og alligevel havde jeg ingen huller Om eftermiddagen tog Kenny og jeg hjem til mine forældre, for at tilbringe aftenen hos dem. Der var åbnet en frisør i den by mine forældre bor i, så Kenny og jeg blev begge klippet der. Damn, det er billigt i forhold til i Aalborg - og frisørerne var vildt søde og dygtige. Vi blev begge bare studset, men mine etager trængte godt nok også rigtig meget til det!



Lørdag kom Astrid på besøg da vi havde aftalt at holde en sy weekend sammen. Vi havde nemlig begge købt noget vildt lækkert stof, der var på tilbud. Eftersom jeg havde planer om at sy en lolita kjole ud af mit stof synes jeg at det også var oplagt at jeg have loli på







Med Astrid's vejledning blev mit stof forvandlet til en smuk & simpel kjole





Kan I huske mit Nia cosplay jeg ikke nåede at blive færdig med til J-Popcon? Jeg har besluttet mig for at det skal være færdigt til OkashiiCon, som er i starten af marts. Astrid hjalp mig derfor i dag med at male lidt på dragten. Der er stadig kun malet en tredjedel af mønsteret, så der er et godt stykke tilbage - men det føles dejligt at være gået i gang i så god tid

8 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Eii, du er kommet igang med dit cosplay !!! Hvor er det fedt !

Kan virkelig godt lide dit loli outfit og den kjole i fik syet. Den er rigtig flot lavet ser det ud til og farven klæder dig <3

Michelle sagde ...

SImpelthen en super skøn kjole :D
Elsker det stof Astrid havde med!
Og det endte jo med at skabe en kjole som virkelig ser godt ud til dig :D

Sa-chan sagde ...

Begge dele er kick ass seje! Du er kick ass sej! Din mor er garanteret kick ass sej!
- Elsker kjolen og er glad for du er begyndt at gå så meget mere i lolita :D

chikara sagde ...

:D nice nice! ingen huller er top dollar! lol det rimer endda

DIN NEDERDEL ER VILDT NUTTET, HVORFOR HAR JEG IKKE SET DEN FØR?!!?! <3 <3 <3 *3* NYAAAAHDESUDESU

stoffet = <3
og kjolen er også blevet herre nuttet :D skillz!

omg. er du rent faktisk begyndt på cosplay så lang tid før tid?! Ö le gasp!
det ser godt ud :D

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

Misunder så meget jeres sy evner! ;3; I er så dygtige!
Btw, Vi ses til okashiiCon! :D

Nadi Axel sagde ...

Nice, håber du ska cosplaye hende om lørdagen xDDD så jeg kan begramse din hel-dragt med mine øjne >XD
HØHØ :B
Jeg trænger godt nok også til at blive studset xDDDD mine spidser peger udad x,DD åh lol..

Og tillykke med 0 huller! Jeg er også blevet indkaldt, og er meget spændt ^^;

-delete- sagde ...

Jeg ligner en lille slave :(
..jeg glæder mig til at male dine bryster!!

Ane sagde ...

Hvor er den kjole skøn! o.o Sammensætningen med sort er så flot :D