onsdag den 2. februar 2011

110202


I går var Astrid og jeg inde og se Black Swan sammen. Jeg havde med vilje undladt at læse anmeldelser og se trailers for filmen, for at vide så lidt som muligt. Jeg glemte alt om slik og drikkevarer under filmen - og da den var overstået opdagede jeg at jeg under filmen havde siddet og gnavet alt mit neglelak af. Så medrivende var filmen. Det virkede som om filmen var filmet med håndholdte kameraer, hvilket gjorde den rigtig autentisk og realistisk at se på, på trods af den computergrafik, der optræder i filmen. Man følger en ung pige ved navn Nina, som danser ballet på et akademi og bliver udvalgt til at danse hovedrollen i det næste store stykke. Stresset og presset fortærer hende lige så stille op igennem filmen, og hun bliver mere og mere til den rolle hun danser - hvilket til sidst gør hende utroligt manisk og sindssyg at betragte. Filmen er virkelig grafisk og voldsom; jeg fik chok flere gange under den, og var nødt til at holde mig for øjnene mindst 4-5 gange fordi den var så voldsom. - Og alligevel ser jeg virkelig frem til at se den igen, når jeg lige tør!



Og mit outfit fra i går:

9 kommentarer:

Mousykins sagde ...

Årh den lyder nice D:
Vil også i biografen ligesom jer andre seje mennesker! :C

Og du er så pæn, elsker billedet af dine bille XD it's so reeeed <3

chikara sagde ...

Jeg glæder mig så meget til at se den! :D <3
den ser vildt god ud, og har kun hørt gode ting om den!

og jeg kan altså ikke komme mig over hvor fede dine støvler er! <3

Anton sagde ...

Black Swan er virkelig én af de bedste film, jeg har set.
Du skulle prøve at se Requiem for a Dream, som er instrueret af samme instruktør.

Ravenkeeper sagde ...

har også kun hørt positivt om den og når moviebob siger god for den, så må der sgu være noget om snakken ^^

-delete- sagde ...

Jeg har lyst til at se den igen *-*

Beauty Addict sagde ...

Virkelig flot outfit <3
Kan godt li den måde du har kombineret med lidt rødt, flot flot !

Burde nok snart se den film, alle snakker pænt om den !

Emma sagde ...

FED RING * A* og nu gør du mig helt nysgerrig med den film.. må se den når den engang kommer ud! ^^

Liv-is-alive sagde ...

Black Swaaaaaaaan. Der hvor hun river sin neglerod op? Nasty shit. (får seriøst gåsehud af det stadig)

Den der ring/broche (man kan få billen som begge dele!) er så flot. Men jeg tror aldrig jeg ville gå med den, haha :( you rock it though!

Mette sagde ...

Var også vild med Black Swan.. Gik hjem og skrev et blogindlæg om den også :D
Mega nasty og uhyggelig, men virkelig interessant!

Og er vild med billen/skarnbassen(??) C: