onsdag den 9. februar 2011

110209


Mandag aften var Kenny og jeg til Telia præmiere på den danske film Alle for én. Filmen var fyldt med rappe replikker og sjove jokes - hvilket fungerede meget godt med de valgte skuespillere. Dog var filmen ret kort og den er bestemt ikke noget jeg vil opfordre andre til at gå ind og se. I mine øjne er det en film man ser derhjemme, hvis man keder sig en søndag aften



I dag var Astrid på besøg. Hun hjalp mig med at komme videre med mit Nia cosplay - vi er efterhånden over halvvejs med at male mønsteret på dragten. Det er rigtig dejligt at kunne se en ende på det Og så i så god tid!

5 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Havde ellers lidt håbet at se den film, meeen nu kan jeg god vente D; - tak <3

Dit cosplay ser super godt ud, I er så hurtige altid :D

Emma sagde ...

that looks just.. GREAT *_*; vidste slet ikke du var gået igang igen. og må jeg komplimentere hvordan du har lavet handskerne! Jeg synes det var død-besværligt at lave, men du har fået det med i dragten og alt muligt <3 mega nice : D

chikara sagde ...

nom nom :D

jeg glæder mig sådan til at se det cosplay! det der virkelig fint ud ! :D

Sa-chan sagde ...

*High five* :D

Liv-is-alive sagde ...

Looking GOOOD :D