torsdag den 7. juli 2011

110707

Nu kom billederne fra det hvide photoshoot med Louise endelig online:


Even Angels Fall by *Zarsu on deviantART

Resten af billederne kan ses her~

I tirsdags var Kenny og jeg inde og se den nye Transformers: Dark of the Moon. Jeg elsker seriøst de to første Transformers film, så havde glædet mig meget til at se den tredje film! Og jeg blev bestemt ikke skuffet Alt det grafiske i filmen var fuldkommen sindssygt og orgasmisk; de scener hvor Optimus Prime transformerede i gav mig den vildeste gåsehud! Dog var hele kærlighedshistorien i filmen overflødig for mit vedkommende - jeg ville hellere have haft flere robotscener i stedet for akavet kærlighed



Min mor kom også på besøg i tirsdags da hun alligevel skulle til Aalborg. Eftersom vi havde aftalt at tage i zoo sammen onsdag sov hun også hos os Vi gjorde og klar onsdag formiddag og tog ind til Aalborg Zoo - vejret var fuldkommen fantastisk! Meget varmt og solrigt, men dog stadig med en frisk brise så det ikke var udholdeligt. Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen derinde




Vi rørte slanger!








Vi så også alle de store kattedyr blive fodret.










Efter mor var taget hjem tog vi kort over til Mads, eftersom han holdt en lille fødselsdag. Vi kunne selvfølgelig ikke blive hele aftenen, eftersom Kenny skulle på arbejde dagen efter - men det var alligevel rigtig hyggeligt Den dejlige Dorte var der endda også hvilket var en positiv overraskelse!

5 kommentarer:

Mousykins sagde ...

Yaaah, Dejlige mig! 8D

Ej ser virkelig ud til at du har hygget dig rigtig meget! Og det er nogle fantastiske billeder du fik fanget i Zoo, rarw!

Sabrina sagde ...

Robotter frem for kærlighed D: hvad er det for en ond verden!? haha :b <3

Jeg vil også i zoo ): har ikke været der siden børnehaven .. der fik vi også lov at røre ved slanger .. jeg begyndte at græde XD

★Line★ sagde ...

Sindssygt flotte billeder af Louise - elsker vingerne, som er malet på hendes ryg! Og kontrasten mellem den helt hvide paryk og hendes solbrune ansigt. Det lyder super hyggeligt med en tur i Zoo også =3 Kattedyr er altid lidt uhyggelige men utroligt flotte samtidig.

Emma sagde ...

photoshoot = awesum as always
zoo = ordentlig hygge :D
fødselsdag = always nice

Beauty Addict sagde ...

Det er nogle virkelig fede billeder du har fået taget <3

Men jeg forstår ikke at du turde røre en slange :C Haha..