torsdag den 4. august 2011

110804

Jeg kan vist roligt lægge ud med at sige at det meste af min tid denne uge er blevet brugt på at sy cosplay Jeg bestilte alle tingene til mit cosplay inden jeg tog til Japan - og alligevel er brillerne dertil ikke kommet endnu Så har været nødsaget til at købe nogle grimme erstatningsbriller i Tiger i dag. Men ud over det er jeg meget tilfreds Jakkesættet er fra genbrug - jeg har syet det ind, gjort jakken kortere og syet en krave på den. Det samme gælder skjorten, som jeg også har syet om. Handskerne fik jeg af Kristina i mandags da hun kom på besøg




Den røde spray-hårfarve matcher desværre ikke min wig-extension 100 % :c


Tror jeg bruger linserne på det højre billede.

I tirsdags tog jeg hjem til mine forældre for at frelse mit bimbo hår Jeg var et smut forbi frisøren hvor jeg fik håret farvet og klippet. Så nu har jeg ikke hvide udgroninger mere, herligt. Oven i det er Bette Mis også faldet rigtig godt til og ser allerede sundere ud end da jeg var hjemme i sidste uge







Senere på dagen var Kenny og jeg i biografen for at se Super 8. Vi havde set traileren for filmen sidst vi var i biografen og synes den så meget spændende ud. Det viste sig at være en rigtig god film - skuespillerne deri var meget overbevisende, effekterne var vilde og musikken var god. Jeg kan ikke skrive for meget uden at spoile filmen, så jeg synes i stedet at I bare skal tage ind og se den


Ud over at have brugt ugen på cosplay har jeg også haft veninder på besøg. I går var Louise på besøg om aftenen. Dejligt at se hende igen Og i dag har Astrid også været forbi - glæder mig til at vi kører sammen til Genki i morgen

Men nu vil jeg tilbage til at stresse med at sy cosplay..

6 kommentarer:

Misling sagde ...

Rigtigt godt lavet :3! Dog kan det godt se ud til at du får det varmt i det, da solen skinner/brænder her D:

Anonym sagde ...

Naaaaajs cosplay :D Og håret er virkelig FEDT stylet ^^

Sabrina sagde ...

Du er bare ninja til at lave cosplay! :O <3 det er pisse sejt at du bruger dit eget hår :D


kaaaaaaaaat ~ <3

Nadi Axel sagde ...

Lyder som en dejlig uge <3
Dit cosplay er MEGA nizzle...specielt slipset, HØFHØF HINTHINT NAMNAM!!!
Glæder mig til at se det i aktion, selv emd Tiger-briller xD

Xandorram sagde ...

Wuaw, dit Crimson Viper cosplay er kanont :D Det er virkelig flot at du benytter eget hår og ikke en paryk. Har set mange ikke så pæne versioner af Crimson Vipers hår med brug af paryk Dx

Cecil August sagde ...

DU VAR SÅ HERRESEJ.
*host*
Super fin kattemis i øvrigt :D