onsdag den 31. august 2011

110831

I mandags var Astrid og hendes mor på besøg Det føltes som 100 år siden jeg sidst så Astrid fordi hun har været syg og derfor ikke være i Aalborg i laaang tid, så det var bare smadder hyggeligt at være sammen igen. Og så var det bare bonus at hendes mor også var med og endda havde medbragt æblekage 8D

I går havde vi prøve i engelsk, som er med til at bestemme om vi har engelsk på det rigtige niveau. Jeg scorede over 90% rigtige svar i testen (den næsthøjeste havde kun fået omkring 74% rigtige svar) hvilket Kenny synes var så flot at han inviterende mig på spontant restaurant besøg Vi tog hen på en af vores yndlings restauranter her i Aalborg, hvor de bare har de lækreste pandekager ever!





Mit outfit fra i går:

Bagefter var vi i biografen for at se Conan the Barbarian. Jeg frygtede virkelig det værste fordi jeg har hørt så mange beklage sig over filmen. Og jeg kan lige så godt advare jer - den film er ekstremt blodig og overdrevet; lige fra første sekund, haha Den er så voldsom at folk flere gange sad og grinte under alle de kampscener der er. Jeg vil ikke kalde filmen dårlig, men jeg kan dog godt forstå den kun har scoret 5 points inde på IMDb..


I dag havde vi allerede fri fra skole til middag - luksus! Og i morgen har vi emne dag om genbrug, hvor vi skal fremstille et "kunstværk" ud fra affald.. Min gruppe har besluttet sig for at lave en kjole ud af brugt tøj og plasticposer - så Mathilde fra min klasse kommer snart på besøg, så vi lige kan tyv-starte og sy overdelen til kjolen

8 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du er da en boss til engelsk~

Cecil August sagde ...

Hvor er du sej med dine 90%!

Nadi Axel sagde ...

Tillykke med engelsk-testen :D
Det lyder naice!! Og de pandekager ser lækre ud (*A*) ~ send en til mig <3
Så traileren til den film sidst jeg var i biffen, og overdrevet var også min tanke og den slags film er jeg ikke helt så meget for, til gengæld er der den der "De Tre Musketerer".. Den glæder jeg mig til gengæld lidt over ^^ (den nye Pirates, er der nogle der siger!)

Sarah sagde ...

Conan kører ikke så man kan se den med telia tirsdag i Århus D: Ville ellers gerne have set den... (godt blockbuster findes ^-^ )

Og det er godt nok flot at du fik 90 % i testen :B

(L-Æ-K-K-E-R M-A-D)!!!!!!!!!!!!

Beauty Addict sagde ...

Maden ikk, den ser så godt ud <3

Og så elsker jeg btw at dit outfit er så perfekt matchet ned til mindste detalje :D

Emma sagde ...

Ordentlig syg hygge ;b misundelig på din skolegang dog, det lyder alt for hyggeligt >:C (vil virkelig gerne se conan nu ~~)

-delete- sagde ...

Det var så dejligt at se dig igen <3

Sabrina sagde ...

Pisse awesome i engelsk altså :D er så stolt af dig <3
og det er godt at Kenny og dig fejre, når det hele går godt n___n det skal man nemlig

& super fedt projekt :D post det færdige resultat! <3