søndag den 18. september 2011

110918

I fredags var jeg virkelig bare død for energi - faldt i søvn to gange oppe i skolen, og selvom vi fik en time tidligere fri var jeg nødt til at sove i over en time da jeg kom hjem, for at kunne fungere.. Kunne godt mærke jeg ikke var 100 % rask På trods af at jeg havde det dårligt tog jeg hen til Kennys arbejde, da de havde arrangeret en hyggeaften. Vi startede med at tage ud og køre gokart - desværre også noget jeg havde det for dårligt til at deltage i Men det var sjovt at sidde og se på; de kører godt nok stærkt, sådan nogle små maskiner! Kenny var total sej og kom på førstepladsen, og vandt dermed fribilletter til biografen Bagefter skulle vi ud og spise, men jeg var så smadret at jeg blev nødt til at tage hjem. Så min fredag var total party-hard med dyne og Final Fantasy X





I går stod den så på et Anime Kita chibi arrangement - denne gang en gameraften, hvor vi satte konsoller, Stepmania og borde til rollespil op. Vi var en god portion mennesker, og alle lød til at hygge sig super meget Selv havde jeg også en fantastisk aften, fyldt med søde og sjove mennesker Endnu engang brugte vi det meste af aftenen på at spille Werewolf - et spil jeg aldrig bliver træt af


Jeg var total nørdet i min FFVII nederdel!


Havde også min Holy Materia halskæde på 8D


Jeg er en dværg og Astrid er en kæmpe c:




Søde, små chibier


Stepmania var virkelig populært, godt vi fik det med~


Oh yeah, tøseklub 8D


Louise funderer over hvem der mon er vareulv, i Werewolf..


Og mere Werewolf!

Inden så længe igen tager jeg hjem til Astrid så vi kan hygge lidt og sammensætte nogle outfits til et photoshoot jeg planlægger at have næste weekend~

2 kommentarer:

Emma sagde ...

awh, synes det er vildt så meget du holder skansen oppe selvom du har det så dårligt ^^; woo på werewolf! <3

Beauty Addict sagde ...

Det ser super hyggeligt begge dage. Men hvor var det ærgeligt at du havde det for dårligt til at kunne køre gokart :[ !

Elsker din nederdel <3