mandag den 12. marts 2012

120313

I sidste uge var jeg, som nævnt tidligere, på studietur i London. Det var valgtfrit om man ville deltage, så der var desværre kun 8 fra min klasse der tog med. Men jeg kan nu godt forstå alle dem, der ville blive hos deres familie og børn Vi ankom på vores vandrehjem fredag aften, hvorefter min klasse gik ud for at spise sammen og lige tjekke kvarteret ud. Vi boede ved siden af en af Piccadilly Circus' undergrunds opgange, så det var utroligt centralt

Mandag startede med sightseeing~


Min klasse foran springtvandet på Trafalgar Square.






På vej til Buckingham palace.


Mathilde og jeg 8D


Buckingham palace.






Så videre til Bin Ben~


Og the London Eye!


Lidt mere af min smukke klasse.


Bagefter var vi på den danske ambassade.


Her var der et foredrag for os :3


London Eye om aftenen~


Efter aftensmad var vi inde og se en
musical kaldet "Dreamboats and petticoats"


Den her var ved siden af vores vandrehjem. Det var nemt at finde hjem!

Tirsdag brugte vi på at tjekke kvarteret ud og shoppe~







LOVE :´C


Fantastisk makeup 8D


Spongebob everywhere!




De har meget ridende politi i London~


Mad på den pub vi boede ved siden af~


Onsdag skulle vi igen på sightseeing - denne gang
var vi ovre og se Tower of London samt London Bridge.


Bagefter besøgte vi Westfield - der er 300 butikker i det her shopping center!!


Og bagefter tog vi på Camden Market.






Der er super fedt og meget specielt!








Ohhh sooo delicious ;A;






Torsdag var vi ude og shoppe lidt mere~




Og vi fik også besøgt Madame Tussauds!








Kylie figuren var ret grim D:


Og Beyonce figuren var bare fail ;_;








LE HAPPY~


Obligatorisk telefon boks billeder 8D






Vores sidste måltid i London, torsdag aften~


Der fik jeg også spist mine fødder af garra rufa fisk.


DE SPISER ENS DØDE HUD.


Jeg begyndte at græde af grin fordi det var så mærkeligt 8D


Fredag morgen var det hjem til Danmark igen~



Nogle af de dejlige ting jeg fik købt~


To virkelig lækre kjoler


En ny, fantastisk jakke
Strømpebukserne er også nye~


Til mine forældre :'D


Kenny fik trøjer i gave og mange Skittles!


Til sidst er der dagens outfit:

Disse strømpebukser er også fra London~

10 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

All of the prettyy!!
Det ser ud til du har haft en virkelig fed tur, er slet slet ikke jaloux!
Og dat Iron Man... <3333

Jennie Daniela sagde ...

Flotteste jakke ever! <3

Sarah sagde ...

Nice things!
Oh, all those pictures remind me of my own trip to London years ago! *0* So many things to see!

I'm actually going there this summer, perhaps I can ask you about nice places to see (besides the "traditional" attractions xD)

Emma sagde ...

wow! Ej, hvor ser det ud til at have været en fed tur! n_n godt at du fik shoppet og set en masse ting! Selvom jeg har været i London mange gange er jeg aldrig nået til Madam Tussauds D: but oh dear, those figures man!
og nam. Nu har Sascha gode rene tæer takket være de små søde fisk.

Kami Renee sagde ...

Åårh, du må have haft det så sjovt Ö /OMFG CAPTAIN AMERICA HUFF HUFF HUFF MUST CONTAIN

Jakken du har k'bt ser så godt ud på dig, i don't even !

Sa-chan sagde ...

JEG VIL OGSÅ DEROVER! NU! ÅÅÅÅÅRRH SASCHAØH!! >:;CKSDF

Farcai True sagde ...

Jeg ELSKER de stockings!!! <3
And you're so pretty as always *Jelly*
-Måske skulle man til at smide comments noget oftere, fordi jeg elsker din blog!! Den bliver aldrig kedelig <3

Pernille sagde ...

I var da rimlig heldig med madame tussauds :) Da jeg var der, var der ALT for mange mennesker :c Men det var også sommerferien...

chikara sagde ...

SASCHA!! SASHCA!! SASCHA!! FUUUUU IRON MAN!! IRON MAN og CAPTAIN A-FUCKING-MERICA!! JEG ER SLET IKKE JELLY!!! Ububububububu <3 ja <3 ububub så purettyyy <3

Du er sød når du græder af grin ;D

Sabrina sagde ...

Så meget like på det her blogindlæg XD aaaalle de dejlige billede <3

Sascha fangirl
Sascha ulækker med fiskefødder
Lækker Sascha i flot jakke

Liiiiiike <3