onsdag den 13. juni 2012

120613

I fredags var jeg oppe på skolen for at få udleveret min case-opgave i Erhvervsøkonomi - det er et af de fag, jeg skal til eksamen i. Vi var et par stykker, der satte os sammen og lavede alle opgaverne. Det var dejligt bare at få det hele overstået i fredags, og i mandags fik jeg også lavet alle de PowerPoint fremlæggelser jeg skal bruge til eksamen. Så nu er jeg så klar som jeg kan blive til i morgen. Er spændt og lidt nervøs på hvordan det går, men er sikker på jeg nok skal bestå!

 Efter at have væres på skolen i fredags tog jeg hjem til Astrid for at holde Fatty Friday. Hun lavede lækker mad og vi fik spist sygt meget is med blåbær, imens vi så lidt animu


Lørdag var Kenny og jeg hjemme hos mine forældre hele dagen. Det var smadder hyggeligt, og jeg kunne godt mærke at det var noget jeg bare trængte til!



Søndag var en stille og rolig dag. Kenny fik syet en ugle-pude, som han virkelig gerne ville have (med lidt hjælp fra mig, selvfølgelig. Han har aldrig rigtig syet før) Imens fik jeg hængt lidt billeder op. Vi har boet i lejligheden i snart 3 år, men jeg føler ikke at vi nogensinde bliver helt færdige med at indrette lejligheden


 

I går var Astrid og jeg i biografen for at se Snow White and the Huntsman. Jeg havde ikke rigtig nogle forventninger til filmen, så blev positivt overrasket Det er en spændende og anderledeses version af det kendte eventyr som Snehvide, filmen er virkelig flot med rigtig flotte omgivelser, og jeg synes skurken var perfekt!


I dag var jeg kom sammen med Astrid igen. Vi havde nemlig aftalt at tage ind til det ugentlige marked, der finder sted hver onsdag, i Aalborg. I dag var der ikke super mange boder, men Astrid fandt alt det hun skulle bruge. Godt jeg ikke havde kontanter med, ellers havde jeg købt mig fattig i jordbær, ærter og kirsebær

3 kommentarer:

Emma sagde ...

held og lykke med eksamen imorgen! ^^ og når det nu er billeder, så bliver man jo aldrig færdig med at indrette :b må vi ikke se et billede af den dersens uglepude?

Unknown sagde ...

God vind i morgen! :D
- Jeg er selv ved at skide i bukserne over min egen eksamen x.x

Mousykins sagde ...

Awwe, Good låk on the exam tomorrow! 8D You can do it!

Ærgeligt Prime og jeg ikke løb på dig og Astrid igår, :c Savner jer to tøser, laik.. a lot <3