torsdag den 30. august 2012

120830

På min FormSpring konto har jeg fået spørgsmålet "Hvad er dine drømme cosplays? :)" og eftersom jeg egentlig aldrig før har lagt sådan en liste online synes jeg, at jeg lige så godt kunne gøre det i dette lille indlæg

Mine drømmecosplays:

Lina Inverse fra Slayers:

Hun er uden tvivl drømme cosplayet, og det har hun efterhånden været i 10 år. Så snart jeg får mod på at kaste mig ud at lave armour vil jeg lave hende

Tifa Lockheart fra Final Fantasy VII:

Jeg elsker bare hele Tifa's stærke karakter og viljestyrke, og så synes jeg også hele hendes karakter design er fedt! Så simpelt, og alligevel med en del detaljer.

Aerith Gainsborough fra Final Fantasy VII:

Jeg er ikke en stor fan af lyserød, men det er lidt til at overkomme når det omhandler Aeris Jeg har faktisk allerede parykken, skoene, kjolen og stoffet til jakken. Stoffet var bare så dyrt at jeg endnu ikke har turde sy jakken i frygt for at det ville gå galt

Freya Crescent fra Final Fantasy IX:

Hun er min yndlings karakter fra spillet og jeg elsker anderledes og udfordrende karakterdesign når det kommer til cosplay!

Yuna fra Final Fantasy X:

Yunas personlighed er bare så stærk og så er hendes karakterdesign super flot!

Fran fra Final Fantasy XII:

Frans personlighed, accent og karakterdesign er bare fantastisk! Og så ville det selvfølgelig også være en rigtig stor udfordring for mig at lave, med alt det armour!

Oerba Dia Vanille fra Final Fantasy XIII:

Hun er, efter min mening, den karakter der udvikler sig mest igennem spillet og hele hendes personlighed er bare så kompleks og fantastisk. Dette er faktisk også et cosplay jeg har planlagt at skulle lave næste år

Rosso the Crimson fra Dirge of Cerberus:

Alt ved hende er fantastisk; hendes karakter, hendes stemme og hendes design. Hun er blandt en af mine favorit skurke!

Lisa Hayes fra Robotech: The Macross Saga:

Det er en anime, der har hængt ved siden min barndom og jeg elsker Lisas karakter - og så er hendes uniform og hår vildt nuttet


Wow, hvor er det egentlig mange Final Fantasy karakterer på min liste

3 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

Synes du skal være Freya når jeg er dessidia Zidane <3

Misling sagde ...

Lina er osse et svært cosplay, hvis man ikke ved hvordan man skal lave hendes skulderplader og hendes små sten >> Heldigvis har jeg to veninder,der kan hjælpe mig med det :P

Men spring ud i det!

Emma sagde ...

Vi har en FF XII-date på et tidspunkt <3 og jeg elsker hvordan alle karakterene undtagen de to sidste kun er fra final fantasy xD lille FF nørd.