tirsdag den 4. september 2012

120904

Lørdag formiddag tog jeg bussen til Viborg for at besøge Astrid Hun flyttede til Viborg for en måned siden, men vi havde ikke tid til at være sammen før nu Astrid startede med at vise mig rundt i Viborg midtby - det er en rigtig flot by! Bagefter tog vi inde for at se Brave på dansk. Salen var fyldt med børn og deres forældre - men det var sjovt nok kun os voksne, der grinte af filmen












Søndag lavede Astrid lækre pandekager med æbler til morgenmad


Før jeg tog hjem om søndagen brugte vi et par timer på en café hvor Astrid også fik lavet lidt lektier!
(omg, hendes lektier er at tegne portrætter af fremmede mennesker :'D)





Derudover har jeg brugt lidt tid de sidste par dage på at lave en præsentations video af mig selv til engelsk. Vi skal lave en kreativ fremvisning af noget, der har ændret vores liv. Jeg valgte at lave en sej video omkring mit forhold til Japansk popkultur I indledningen til videoen står jeg og er sej i en yukata!





4 kommentarer:

Cecil August sagde ...

Du ser simpelthen så sød ud i yukata!

Sa-chan sagde ...

Jeg vil også besøge Astrid :c <3

Unknown sagde ...

Aww, det lyder som om du hyggede dig ved Astrid! <3

Og du er så fin i Yukata <3

Mille sagde ...

Åååh, jeg ved godt jeg ikke har kommenteret i lang tid nu! Undskyld!

Åååh, killingerne er bare blevet så søde! Gid det var mig! Og lækkert med sushi den anden dag!
Og (haha) fedt at prøve kontaktlinser! Gid det var mig, haha. Har kun prøvet nogle en gang :D heh.

Prøver som en gal at finde ud af, hvordan jeg kan blive fast læser af din blog! Det ville være så meget nemmere at holde styr på hvornår du blogger og sådan.. Men jaja. I'll keep fighting ^^