torsdag den 6. september 2012

120906

I dag blev Starlight Magazine #10 udgivet. Da dette er en jubilæums udgave var der frit tema, så der er adskillige loli stile repræsenteret i bladet


>> Du kan læse Starlight Magazine #10 her <<

Og du kan følge Starlight Magazine på Facebook her!

Jeg havde selv to photoshoots med i bladet; det ene af dem har jeg allerede lagt op på min hjemmeside! Og det andet kommer op en af de følgende dage

Du kan se resten af photoshootet med Karitas her!~

I tirsdags var jeg inde og se Brave igenne; denne gang i 3D. Det er virkelig en god film. Begge gange sad jeg med helt våde øjne mange gange undervejs i filmen. Filmen er fantastisk animeret, er virkelig smuk, meget stemningsfyldt, fyldt med humor og karaktererne deri er herlige! De danske stemmer fungerer helt fint dertil efter min mening, selvom de selvfølgelig ikke er lige så seje som de skotske original-stemmer. Den er klart en biograftur værdig hvis du er til animationsfilm!




Og til slut: dagens outfit.

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Jeg tør helt seriøst ikke se brave med min mama. Det vil være for mange mor-datter følelser, haha! Græder nok i forvejen til den.

Du' lækker!

Mille sagde ...

Åh tak!
Og så lidt ned linket!^^