fredag den 16. november 2012

121116





I mandags var Kenny og jeg ude og handle ind, efter jeg havde været inde og træne, og det blev hurtigt så sent at vi ikke gad til at tage hjem og lave aftensmad. Hvad gør man så? Jo, så spiser man da bare på Bones - ups

Tirsdag tog jeg direkte hjem til Jennie efter skole. Det var skønt at se hende, som altid~ Hun har fået en sød, lille kat imens jeg var i England - og han er virkelig bare en skat. Åhh, jeg elsker bare katte så meget



I dag har jeg været til den Diamant Peel, som Kenny havde givet mig i årsdags gave. Diamant Peel er en behandling, der sliber overhuden og en del af læderhuden væk med en lille slibemaskine. Kroppen danner derefter en ny og glattere hud, og det skulle gøre ens hud meget flottere. Selve behandlingen gjorde på ingen måder ondt, og min behandler sagde at min hud tog godt imod behandlingen. Den er virkelig blevet rød de steder hvor behandlingen virkede allerbedst - så jeg glæder mig til at se den være pæn i morgen




Ps. se lige hvor store mine babies er blevet

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck altså. Hvorfor er jeg ikke rig og uansvarlig så jeg også bare kan gå på Bones ;D <3

Jeg glæder mig til at se resultatet af din behandling. Jeg ville være lidt bekymret hvis mit ansigt blev helt rødt :'D

Sabrina sagde ...

Katteeh :'D

Jennie Daniela sagde ...

SE LIGE MIN SØDE KAT.