mandag den 19. november 2012

121119

Waah, det har virkelig været en dejlig weekend Fredag aften kom Dorte på besøg og var hos mig hele weekenden~ Lørdag tog vi i fotostudiet for at tage et par billeder - jeg har dog ikke haft mulighed for at redigere dem endnu, så der går lidt tid før de kommer op! Vi regnede med at shootet ville tage 2 timer i alt, men det endte med at tage 3 timer, ups Bagefter tog vi hjem for at klæde om, og så var det ellers videre til et Anime Kita Chibi arrangement. Det var super hyggeligt til Chibi arrangementet - der kom en masse søde mennesker, og der blev danset og sunget rigtig meget



Søndag formiddag tog Dorte hjem, hvorefter jeg var på et photoshoot med en gruppe piger. Det er lang tid siden jeg sidst har taget billeder af så stor en gruppe, så jeg skulle lige i gang igen Billederne er til det kommende nummer af DKos. På trods af kulden fik vi nogle rigtig fede billeder som jeg glæder mig til at vise frem

4 kommentarer:

Emma sagde ...

jeg glæder mig til at se alle de nye billeder! <3 *A*

Sa-chan sagde ...

Tak for en hyggelig men kold søndag! :D <3

Sabrina sagde ...

DKos kom nuuuuuu :D billeder <3

Mousykins sagde ...

Tak for en super hyggelig weekend <3 Glæder mig til at billederne bliver redigeret X3