søndag den 7. april 2013

130407

Her i weekenden har jeg været med til Kita Træf 13.1. Jeg havde selv stået for nogle af konkurrencerne til træffet og jeg hjalp også med at gøre lokalerne klar fredag eftermiddag. Der opstod nogle småproblemer igennem weekenden, men overordnet var der styr på det hele og ro på den. Det var dejligt at se knap 80 personer rende rundt og have det sjovt med hinanden


Fredag cosplayede jeg Asuna (fra Sword Art Online) i hendes cooking-outfit


Igennem hele weekenden brugte jeg overraskende meget tid i receptionen, i selskab med dejlige mennesker.








Weekenden bød på en masse forskellige konkurrencer.



Disse to billeder er taget af Sabrina:

Lørdag cosplayede jeg Balalaika (fra Black Lagoon).
Louise var så sød at lave brandsåret og lægge min makeup!


Louise var min dejlige Revy


Danceoff til Kinect var sjovt at se


Tema-rummet var denne gang "otaku værelse".








Det har bestemt været en skøn weekend

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for en super god og hyggelig weekend kære Sascha <3

Sabrina sagde ...

Det var simpelthen så hyggelig en weekend :D
tak for dejligt Kita <3