onsdag den 3. april 2013

130403

I mandags udkom DKos #4!

Læs bladet her og følg os på Facebook her~


Jeg føler at hele min påske er gået med påskefrokoster og middage. Jeg har været til hele 6 af slagsen - 4 med Kennys mors familie i Aalborg og 2 med Kennys fars familie i Sønderjylland. Til sidst glædede jeg mig helt til at ferien var slut - for at jeg igen kan komme ind i en normal mad-rytme Det var heller ikke lige sjovt hele tiden, da jeg desværre også brugte noget af min påske på at være syg







Jeg fik dog også brugt min påske på lidt andre ting end bare at æde mig tyk - jeg fik blandt andet syet to cosplays. Det første jeg fik færdig var Balalaika fra Black Lagoon. Jeg havde købt et mønster til habit jakken - hvilket jeg hurtigt fortrød! Mønsteret viste sig nemlig at være utroligt kompliceret og der fulgte ikke særlig meget vejledning med. Men jeg fik det da til at fungere




Her er jakken godt nok ikke helt færdig og parykken er ikke stylet.


Lørdag besluttede jeg mig spontant for også at sy Asunas (fra Sword Art Online) madlavnings outfit, så jeg cyklede ind til byen og købte stof lige før butikkerne lukkede


Jeg mangler stadig at sy nederdelen og finde et par sko dertil~

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det er kun dig der er helt "lolhey, jeg laver lige et cosplay på uno dayos" også bliver det endnu også flot <3

Jeg er glad for at du er kommet levende gennem påsken ;)

Emma sagde ...

haha, åh, det er bare så skønt at blive fedet op når man ellers bruger så meget tid på at holde sig i form :b
Og hvor er du sej at du bare lige lavede to cosplays <3