torsdag den 2. maj 2013

130502


Jeg har fået to langstilkede roser af Kenny


Jeg har aldrig før fået en blå rose - wow, den er smuk!





Mit outfit fra i tirsdags.

I tirsdags var jeg hjemme hos mine forældre, for at fejre min mors 60års fødselsdags. Det var en dejlig aften, og det var skønt at fejre min mor sammen med de øvrige gæster Hun havde bestilt mad udefra, hvilket smagte super godt! Og eftersom der var alt for meget mad fik Kenny og jeg et par forskellige retter med hjem, så vi slipper for at lave mad resten af ugen Jeg var gået sammen med mine brødre om en fællesgave til mor, der blandt andet inkluderede et gavekort til fiskespa og en fancy blomsterdekoration






Der var også tid til at nusse katte~




Så meget mad!


- og lækker dessert



I går var jeg hjemme hos Mathilde, for at få ordnet negle.
Hendes ene marsvin er højgravid - er det ikke bare nuttet?

Ellers så har min fritid i denne uge blevet brugt på at få ordnet de sidste cosplay ting og jeg er nu efterhånden ved at være helt færdig og klar til at pakke til SVSCon Jeg nåede dog ikke at få Tifa færdig eftersom skoene til det cosplay endnu ikke er kommet med posten. I stedet har jeg dog fået lavet et cosplay, som jeg endnu ikke har blogget om.


Tsukimi fra Kuragehime! Mit mest komfortable cosplay nogensinde


Jeg var utroligt doven med Kennys sværd, så det blev ikke det smukkeste.


Men det hjalp lidt på det hele da jeg fik det malet


Ses vi til SVSCon?

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Vi ses så meget til SVS<3!!

Hold nu helt kæft det marsvin ser underligt ud :'D <3<3

Liv-is-alive sagde ...

Vilderen blomsterdekoration much!! : D
Og blå roser - mon de er genmodificerede? Det kan da ikke være naturligt.... hmmm