torsdag den 16. maj 2013

130516


Nu er det vist på tide at jeg officielt melder ud, at jeg har fået elevplads i Matas. Fra den første august starter jeg mit elevforløb, og så skal de næste to år gå med at blive uddannet som materialist. Jeg fik faktisk elevpladsen tilbage i februar, men har ikke villet melde noget officielt ud før kontrakten blev underskrevet. Det er den Matas jeg også var i praktik i, så jeg kender flere af de ansatte og glæder mig super meget til at starte
Og for at gøre det hele endnu bedre; jeg begynder der allerede i juni måned, som sommerassistance. Jeg har fået lagt en vagtplan, og kommer bestemt ikke til at mangle penge her til sommer

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tillykke kæreste Sascha <3 Du blir den bedste Matas elev ;)

Nadi Axel sagde ...

TILLYKKE!!! Hvor er det bare fantastisk!! Det lyder rigtig spændende! <3