mandag den 22. juli 2013

130722


Wow, så er det tilbage til bloggen. Tirsdag den 2. juli fløj Kenny og jeg fra København til Tokyo, hvor vi tilbragte 15 dage. Vi var hjemme i Aalborg igen onsdag den 17. juli, om aftenen. Vi havde en fuldkommen fantastisk ferie, som I kan læse meget mere om på min LiveJournal:

Indlæg #1:
Maid café, Square Enix café, isskulpturer & Tanabata~


Indlæg #2:
Disneyland~


Indlæg #3:
Bowling, karaoke & maid café~


Indlæg #4:
Katte café & J-World~


Indlæg #5:
Shin-Okubo, festival & DisneySea~

Ud over at vi fik set (og spist, høhø) en masse i Tokyo fik vi også brugt en masse penge. Jeg er for doven til at vise alt mit nye tøj frem, men jeg vil lige vise nogle af mine fine nye figurer frem Samt nogle af mine andre yndlings-køb fra ferien!


Der var udkommet rigtig mange Sword Art Online figurer i juni måned, så dem fik vi købt et par stykker med hjem af


Denne figur er den smukkeste af dem, efter min mening


Sword Art Online chibier!


Fra andet ark af Sword Art Online~




Jaaa-ja, jeg købte mange Asuna'er


Denne Kirito figur er min første Figma figur


Disse babies købte jeg inde i Square Enix shoppen!


Er så glad for at jeg fandt disse chibi Tengen Toppa Gurren Lagann figurer ;w;


Har aldrig før set denne Misato figur - den er virkelig flot!


Jeg kom med et lille hvin da jeg fandt denne Catherine figur. Dét havde jeg ikke regnet med at finde!


Jubilæums figur for serien Macross. Jeg elsker det tøj Lynn Minmay har på


Alle figurerne har allerede fået et sted at stå~




Jeg købte også et nyt objektiv, nemlig denne baby.
Det er en vidvinkel, og den tager nogle ultra fede billeder!


Og så fik jeg da også lige købt et polaroid kamera - elsker det

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

I shall now stalk these LJ-posts!
Det lyder som en dejlig ferie! <3

Sabrina sagde ...

All of the cool stuff ~

Det polaroid-kamera er samme model som mit :'D det kan man have super meget sjov med ~ + fordi det er en ny model, er filmene i en overskuelig pris! :D