søndag den 18. august 2013

130818

Efter arbejde i fredags skyndte jeg mig hjem, klædte om og så tog Kenny og jeg ud til Emma og Smølf, for at fejre Smølf, der havde fødselsdag~ Det var en super hyggelig aften sammen med en gruppe dejlige mennesker, og skønne Louise var også lige hjemme i Aalborg igen Men hold da op, jeg var træt bagefter


Mit outfit fra i fredags~


Da jeg fik fri fra arbejde lørdag skyndte jeg mig ned til busterminalen, hvor jeg mødtes med Kenny og så tog vi sammen ud til Louises mor, for at have lidt alene tid med Louise Efter en lækker aftensmad og dessert klædte både Louise og jeg om til cosplays. Vi har nemlig nogle matchende kostumer, som vi aldrig har haft på sammen; Asuna og Leafa fra Sword Art Online i deres ALfheim Online udgaver. Vi var dog først færdige med at klæde om ved 20tiden, så da vi kom ud havde vi ikke super meget tid til at få taget billeder i, før det blev for mørkt. Med lidt billeder fik vi da, og jeg havde en smadder skøn aften


Land of the Fairies by *Zarsu on deviantART


Vi fik flere grimme billeder end flotte


Beautiful.

I dag havde jeg egentlig tænkt mig bare at være hjemme og slappe af hele dagen, men allerede i formiddags følte jeg mig rastløs, så Kenny og jeg endte med at tage ned på Aalborg havn, for at kigge på et loppemarked. Kristina, Kristine og Astrid var også derinde, og efter at have kigget på loppemarkedet sammen endte vi med at sætte os på McD hvor vi fik is og sad og hyggesnakkede i noget tid




McSwag 4life!

3 kommentarer:

Astrid sagde ...

burgerQueen!

ps. jeres cosplay billeder gør mig glad <3

Mille sagde ...

Åh, så hyggeligt!
I pr til Genki MÅ jeg møde dig! :3

Sa-chan sagde ...

Elsker billedet af Astrid :'D