søndag den 25. august 2013

130825

Ufh, jeg er bombet! Denne weekend har jeg deltaget i et elev introkursus for Matas elever. Matas skolen ligger lige udenfor Aarhus, så jeg tog af sted lørdag morgen kl. 8. Vi startede undervisning ved 10tiden, og hele dagen var spækket med undervisning, introduktioner til forskellige mærker og underholdning lige indtil kl. 22 om aftenen. I dag havde jeg igen undervisning fra kl. 8.30 til kl. 14.30. Det har været utroligt spændende at lære om nogle af de forskellige mærker vi har i Matas samt hilse på en masse søde elever fra hele Danmark Vi fik også en masse dejlige gaver med hjem, så jeg klager bestemt ikke. Selvom jeg dog lige nu ser rigtig meget frem til at komme i seng og sove igennem








Gratis ting

2 kommentarer:

Emma sagde ...

holy sh** du har fået meget med hjem, haha! Det er da i det mindste noget <3

Sa-chan sagde ...

Urh hvor ser dine gratis ting seje ud :C