tirsdag den 10. september 2013

130910

I lørdags afholdt jeg til et lolita meetup i Aarhus, hvor vi blandt andet var i Den Gamle By Det var super hyggeligt, specielt fordi der var et par stykker med jeg ikke kendte i forvejen, og det er altid dejligt at lære andre, skønne frillybutts at kende


Mit outfit billede fra dagen.
Taget af Astrid - er hun ikke bare blevet dygtig???!?




Der er kommet en 70'er udstilling i Den Gamle By - den var faktisk ret sjov at se!


The Goth Family.


Et gruppebillede minus dem, der kun var med til fællesspisning


Vi spiste selvfølgelig asiatisk 8D


Lidt polaroider fra dagen.

Søndag var jeg på et lille photoshoot med Emma i hendes fantastiske Balthier cosplay, og Astrid var med som assistent Jeg mangler stadig at redigere nogle af billederne før det kan deles, men har da fået smidt et billede op på min DeviantArt!


The leading man never dies by *Zarsu on deviantART

5 kommentarer:

Kami Renee sagde ...

Dat wig though <3 Den klæder dig så godt!

Sa-chan sagde ...

Tak for en rigtig god og rar dag <3

Mille sagde ...

Åh, polaroid-billedet til højre er virkelig fantastisk!

Unknown sagde ...

Aww, du ser fin ud!

Sad og var helt i tvivl om det var dit eget hår! haha!

Emma sagde ...

du var så fin (som altid) til meetet :D <3 seriøst, prøver selv at finde den der wig nu..

Jeg glæder mig bare så meget til at se resten af billederne main! De er mega flotte