mandag den 16. september 2013

130916

Efter arbejde i lørdags kom jeg hjem til Kenny og Smølf, som havde haft gang i nogle forberedelser til det kommende Kita Træf. Vi fik aftensmad sammen og om aftenen tog vi på First Hotel's bar, hvor vi mødtes med Emma, Louise og Casper. Vi havde nemlig alle købt 'all-you-can-drink' billetter - fra kl. 20 til kl. 22 kunne vi få alle de drinks vi havde lyst til. Hvilket var ret farligt da vi alle blev godt bulret Men det var smadder hyggeligt og bagefter endte vi hjemme hos os~






Søndag var en stille og rolig dag, hvilket skyldes to ting; jeg har fået seneskedehindebetændelse i min højre hånd/arm, hvilket gør at jeg ikke rigtig kan lave noget Og det andet var at jeg skulle færdiggøre DKos #6! Sabrina har været fantastisk og har opsat hele bladet, men eftersom hun tog til USA i fredags stod jeg for at lave de sidste rettelser i bladet, så det kunne blive udgivet i går.


Læs DKos #6 hér~


Eftersom bladet nu er udgivet kan jeg endelig lægge billeder fra mine to photoshoots dertil online! Her er lidt billeder fra det første:


Can I help you? by *Zarsu on deviantART

Se resten af billederne her:
Zarsu.dk - Cosplay & Photography



I dag fik jeg allerede fri kl 16, så derfor er vi nu ude ved mine forældre

2 kommentarer:

Emma sagde ...

der var rigtig hyggeligt i lørdags, men grunden til at det gik stille og roligt hjemme ved os var nu tømmermændene xD

Unknown sagde ...

Aww, hvor ser jeres date ud til at have været hyggelig!