onsdag den 25. december 2013

131225


Christmas with Asuna by *Zarsu on deviantART

Mandag kl 19.00 gik jeg endelig på en lille juleferie efter at have haft 10timers arbejdsdage siden tirsdag. Vi afsluttede arbejdsdagen med nogle lækre gaver fra arbejdet og en fyraftensbajer Derefter var det ellers hjem og pakke, og så tog jeg ud til mine forældre for at holde juleaften med familien. Selve juleaften gik stille og roligt med at se en masse jule tv, hjælpe med julemaden, spise og åbne en masse dejlige gaver. Det har været dejligt at slappe af og lige have et par fridage, før bytteræset på arbejdet starter fredag


Mit juleaftens outfit~


Alle kattene synes bare det var super fedt at sove ovenpå julegaverne!




Når jeg besøger mine forældre kan jeg ikke engang få lov til at tage et bad i fred




For en gangs skyld fandt jeg mandlen og fik mandelgaven!


Fun fact: gavepapir er blevet opfundet til at katte kan lege i det.




Glædelig jul alle sammen~

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Ser ud til at I - og måske især kattene - hyggede sig! :D

Kami Renee sagde ...

Your dress though <3