onsdag den 1. januar 2014

140101



Efter arbejde i lørdags hentede Kenny mig og vi tog direkte hjem til Louise, der lige har været på juleferie i Aalborg. Der var også nogle andre dejlige piger der, og jeg havde en super hyggelig aften
Dagen efter var Jennie og jeg i biografen og se Frozen. Filmen er fantastisk flot og er fyldt med super gode sange - men den har alligevel ikke gjort det helt store indtryk på mig. Den føltes en smule kort/forhastet, og var efter min mening bare ikke på højde med de andre nye Disney film. Men jeg skal klart have den på Bluray når den engang udkommer


Tirsdag var der nytårsaften, og eftersom vi skulle afholde en nytårsfest gik dagen hurtigt. Vi var så heldige at vi kunne låne min svigerbrors lejlighed, så der var plads til alle 14 gæster. Maden bestod af en tre-retters menu og til hovedret fik vi fondue - noget jeg ikke har prøvet før. Det var super hyggeligt at sidde og lave Ellers var det en super hygge aften med en masse alkohol og god musik


Mit nytårs outfit~
















I dag har vi bare fået ryddet op og gjort rent ovre i lejligheden~

Ingen kommentarer: