søndag den 19. januar 2014

140119


I onsdags var Astrid forbi, så vi kunne få set vores anime færdig, starte på en ny og fylde vores maver med usunde ting

Fredag blev Nordjylland så for alvor ramt af snevejret, hvilket resulterede i at jeg hverken kunne cykle på arbejde fredag eller lørdag. Så er det heldigt at det kun tager 15 minutter for mig at gå derhen Så længe man har det rigtige tøj på er vejret heller ikke noget problem!




Efter jeg havde fået fri fra arbejde lørdag tog Kenny og jeg ud til mine forældre, for at fejre min fars fødselsdag. Der sneede hele lørdag, hvilket resulterede i at vi ikke turde kørte hjem igen om aftenen, så vi valgte i stedet at overnatte og hygge i lidt længere tid




Resten af i dag har jeg bare brugt på lidt cosplay-making~

1 kommentar:

Nadi Axel sagde ...

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WOBLA <3