søndag den 2. marts 2014

140302






I torsdags tog Kenny og jeg en spontan tur i Zoo da vejret var fuldkommen fantastisk! Vi nåede derud 45 minutter før de lukkede, så vi skyndte os ned for at se den lille tigerbaby. Gawd, den er sød. Jeg kunne da godt lige have en tigerbaby! Bagefter tog vi på café og fyldte os med lidt lækre sager










Fredag brugte vi dagen på at handle ind til Kita arrangementet om lørdagen hvorefter vi tog ud til mine forældre, for at slappe lidt af. Og så kunne Kenny også lige få klippet hans lange lokker til




Baby ville gerne med os hjem!

Lørdag stod på Anime Kita arrangement! Denne gang var det med fastelavnstema, så der var en tønde fyldt med slik og vi havde opfordret folk til at komme udklædt. Jeg pyntede i år tønden op med en masse anime katte - så kunne de få lidt bank Det var en super afslappet og hyggelig aften


Jeg havde mit nye Asuna cosplay på~














Kenny blev kattedronning!


Jeg prøvede Marie-Louises paryk og er nu forelsket i frontlace parykker!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig aften! <3