mandag den 17. marts 2014

140317



I fredags var Kenny og jeg på restaurant, da vi havde et DownTown tilbud som snart udløb~ Vi kunne nyde en lækker 3-retters menu, men eftersom desserten var utroligt lille, valgte vi at tage videre til SushiSushi og få en ordenlig omgang dessert - plus et par cocktails. Hvilket resulterede i at jeg havde en meget sjov tur hjem. Alkohol og voldsomt blæsevejr er altid en god kombination når man er på cykel!




Desuden er jeg spontant gået i gang med at lave endnu et nyt cosplay til J-Popcon; nemlig Satsuki fra Kill la Kill. Med det samme jeg så Satsuki blev jeg forelsket i hendes karakter design, og bestilte straks en paryk dertil. Kill la Kill er bestemt værd at se, specielt hvis du kan lide Tengen Toppa Gurren Lagann. Lige nu er der udkommet 22 episoder, og de sidste par episoder har virkelig være mindblowing! Jeg forstår slet ikke at der kun er 2 episoder tilbage af serien.




Jeg har fået syet selve uniformen, men mangler stadig alle detaljerne derpå!

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

omg lækkkkkerrrrr